Tästä ois pitäny pyytää apua jo vuosi sitten mutten tajunnut.. Eli kerrotaan nyt mitä mulle tapahtu;

Viime vuoden tammikuu, istun tylsistyneenä koneella ja pelaan habossa ihan vaan aikaa tappaakseni, jotenki yks tyttö tulee jutteleen, meillä on samat mielenkiinnonkohteet ja muutenki hauskaa, päätetään jatkaa mesessä juttelua. Muistan hyvin että se oli perjantai ilta koska olin pienessä hiprakassa ja kaikki kaverit olivat juomassa. Ilta meni todella äkkiä kun juteltiin Emmin kanssa, niin se hänen nimensä oli. 

Päivät vieri, juteltiin päivittäin mesessä, me ei söpöilty, ei puhuttu pervoja eikä webbi seksiä harrastettu, puhuttiin vaan kaikesta maan ja taivaan välillä. Pian meseviestit muuttui tekstareiksi kun annoin numeroni hänelle, ja kun eka viesti tuli halusin varmistaa ettei mua huijattu joten katsoin fonectasta numeron ja se olikin väärä.. Nimi oli Henna, eikä Emmi, asuinpaikka tosin oli sama, kysyin sitä siltä tytöltä itseltään valehteleeko hän minulle, näytti kuvaa hajonneesta puhelimestaa ja sanoi että käytössä on serkun puhelin. Uskoin sen, jälkeenpäin ei olisi pitänyt.

Menin rakastumaan häneen kun oltiin juteltu 4kk, edelleen uskoin hänen olevan Emmi 16-vuotias peruskoulun viimeistä vuotta käyvä, koska hän puhui valtakunnallisista kokeista jne. 

Halusin yllättää hänet ja päätin että lähetän hänelle ruusuja.. Mutta en tiennyt osoitetta joten kirjoitin Demi.fihin ja laitoin sinne kuvan Emmistä ja pyysin jotain sen tuttua auttamaan mua, se oli huhtikuu, kun eräs vastas mulle, se oli kuvassa esiintyvä tyttö eikä hän ollut jutellut minulle koskaan. Tuntui että maa katoo jalkojeni alta. Toivoin sen olevan unta.. 

Päätin kertoa tytölle että tiedän hänen kusettavan minua, eka kielsi asian mutta sitten kun kerroin että oon puhunut oikealle "Emmille" niin hän murtui, ja kertoi kaiken.

Olin liian rakastunut, annoin uuden mahdollisuuden. nyt vuoden jälkeen en oo saanut vastauksia kysymyksiini, miksi hän teki niin, olemme edelleen ystäviä, mutta aina kun juttelen hänelle minua masentaa, mun elämä ei oo enää entinen, pelkään kokoajan.. 

En tiedä oikeestaan millasta apua haluan.. ..en halua Hennalle mitään pahaa, mutta ei se ole oikein että hän tuhosi mun elämän.. ..En halua unohtaa Hennaa, mutta en voi unohtaa mitä hän teki..